Nishikido Ryo & liiite Tom Felton ^_~

Hello på er ^_^

Jag tittar just nu på det fjärde avsnittet utav "Ryusei no Kizuna" och serien verkar ju faktiskt okej, men anledningen till att jag tittat på den är ju för att Nishikido Ryo spelar en utav huvudrollerna, hehe xD Så jag satt och letade efter lite bilder på www.photobucket.com och jag hittade ett par riktigt snygga, hehe ^_~

Här har ni lite smakprov på snygga bilder ^^


        

    


Igår förresten så letade jag feter nya bilder på Tom Felton oxå, ni vet han som spelar Draco Malfoy i Harry Potter filmerna, jag jag hittade faktist ett par där han var riktigt snygg men jag lägger bara upp en bild just nu, så att ni får vänta på att jag lägger upp fler bilder på honom någon annan gång ^_~


Hehe, nåå? Vad tycker ni om de här killarna då?

Kram Fia ^_^

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: jag vet inte du får googla ;D

2009-08-09 @ 16:08:53
URL: http://iadorehersexyhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0