Sushi.. blää...

Halloj på er ^_^

Idag är det ju söndag och jag har varit duktig och inte legat i sängen hela dan utan jag har faktist vart ute på stan och ätit med mamma och syrran och sen så ålte vi in till MAXI för att vi behövde handla hem lite grejor... 

Det vi åkte för att äta var min efterlängtade sushi som jag har tjatat på mamma att jag ska få äta i över ett halv år men det var ju jätte äckligt! =S Jag gillar räkor och andra havs-saker vanligtvis men det här smakade bara illa, jag menar riset smakade sött som om de hällt socker eller något i det och det andra var bara blää.. det enda som jag tyckte smakade okej det var en räka xD Men det värsta det var nog mussla för när jag smakade en liten bit så tyckte jag det smaka helt okej men sen när jag åt resten så kände jag att mina kräk-reflexse började ta vid.. min mage gör fortfarande uppror xD Det var verkligen 120:- som man kunde ha använt till något mycket bättre... xD

Men vi åkte iaf in till MAXI sen och där hittade jag en rouge från isadora som bara kostade 29.50:- så det köpte jag och jag hoppas att den är bra ^_^

Hoppas att ni har haft en bra söndag än så länge, ^_^

Kram Fia

Kommentarer
Postat av: PiinkY♥

Lust att bli veckansblogg? Passa på nu då & anmäl dig på min blogg =) Kramar från Piinky♥

2009-08-23 @ 18:27:44
URL: http://piinkyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0