... så man ska inte dricka kranvattnet här tydligen...

Hejsan,
 
Idag och igår har jag nästan bara varit på rummet förutom att gå iväg för att köpa lite saker att äta. Detta eftersom jag efter lördagens utflykt till Namsan tower har haft magbesvär - jag vet inte riktigt vad som orsakade men jag tror att det var kranvattnhet jag drack vid tornet som har orsakat trubbel för magen min... Men jag mår bättre idag än jag gjorde igår i alla fall.
 
Skulle egentligen följa med på flera roliga saker, både igår och idag, men har helt enkelt inte kunnat. Funderade på att i alla fall försöka följa med på BBQ som ett gäng människor skulle på nu ikväll men kännde rätt så direkt efter att jag gick ut att jag inte riktigt skulle klara av det. Inte bara för att jag har ont, utan även för att jag inte har någon egentlig aptit och för att jag enligt råd (jag läst mig till på nätet) ska dricka mycket vätska, men lite i taget, samt ej dricka alkohol.. så ja... det blev att köpa en liten pizza istället (som jag bara åt lite av) och sitta inne på rummet. Inte så roligt men förhoppningsvis blir jag frisk snabbare på det här sättet och kan vara med på roliga grejer under resten av veckan.
 
Den här veckan är det chuseok här i korea, vilket kan sägas vara den koreanska versionen av Thanksgiving. Detta innebär att vi inte har några lektioner fören på torsdag och därför rätt mycket tid att hitta på roliga saker på. Meeen som sagt så var jag ju tvungen att bli sjuk och har inte kunnat hänga med men har ju fortfarande 2 dagar kvar, eller hur? (om jag blir riktigt bra, det vill säga...)
 
Hoppas att ni har det bra!
 
/ Fia

Kommentarer
Postat av: Mari

Jag sa ju att du skulle dricka mycke o lite i taget :)
Kram gumman

2014-09-08 @ 18:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0