Torsdag 28/8

Hejsan svejsan!
 
Klockan är runt halv 11 på morgonen och det är varmt ute. Himlen är klarblå och från mitt fönster är det inga moln så långt jag ser. Idag har jag inte riktigt bestämt vad jag ska göra - jag och Sussie lovade att hjälpa Suki ta sitt bagage till hennes boende men jag vet riktigt när det skulle vara. Jag vaknade runt 7 för att jag tänkte att jag skulle vara uppe vid 9 i fall att min roomie kom vid 9 men det gjorde hon såklart inte - hon har ännu inte kommit och jag vet inte riktigt hur länge jag ska vänta på att hon ska komma. Det är rätt så mycket som vi behöver komma överrens om hur vi ska köpa in det till rummet och så, så jag bara hoppas att hon kommer rätt så snart. Jag skulle gärna slippa 2 promenader till emart, för jag måste verkligen köpa handdukar för utan det går det inte riktigt att duscha. Igår gjorde jag iordning en lista på saker som jag tycker borde skaffas och det var bl.a. handdukar, nagelsax, soppåsar, gardin, tvättkorg, frukostmat... ja... en himla massa saker.
 
Som tur är så åt jag pizza igår och vart mätt efter typ halva, vilket innebar frukost till idag :D. Online säger det att det är 25 grader varmt ute men det måste vara en lögn.. bara inne i lägenheten är det 29 grader. Och jag hade ju tänkt försöka vara lite snål sådär och inte använda ACn såvida jag inte verkligen behöver det men just nu känns det lite jobbigt...
 
Får se vad som verkligen hände idag men troligtvis blir det en uppdateringen igen ikväll, om inte tidigare ^^ Ha det nu så bra!
 
/ Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0