Liten uppdatering från rummet

Idag var nog första natten jag sov riktigt gott ända sedan jag kom hit. Iga (min rumskompis) flyttade upp sin madrass på vinden igår istället för att ha den i övre delen av våningssängen och nu låter sängen mycket mindre, och även om det låter så är man inte lika rädd att väcka den andra. Förut vågade man knappt röra på sig för att man inte ville störa. Dessutom la jag själva täcket jag har med mig över madrassen, men under lakanet, vilket gjorde själva sängen mycket bekvämare. När jag väl behöver använda täcket får jag nog nästan kosta på mig att köpa något annat jag kan lägga där istället.
 
Lite rolig info från rummet är bl.a. att vi nu har ungefär 1500 meter toalett papper!
 
 
- lite kul va? :P
 
Dessutom har jag kommit fram till det stora plusset med att vi har så lite tallrikar och så som vi har är att vi aldrig kan få särskilt mycket disk!
 
 
Men ja, det var väl allt för nu!
 
/ Fia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0