D-0; resedagen är äntligen här... Kul men väldigt pirrigt..

Ja... Då var det dags på riktigt då... Jag känner mig rätt, eller ja, väldigt nervös men än sålänge så har allt flytit på rätt bra och jag bara hoppas att det fortsätter så. Just nu så har jag lämnat in bagaget (förresten hade jag den sötaste någonsin som fixade det för hon lät min väska gå igenom även att den vägde lite för mycket utan att jag behövde ta ut något :3) och därefter sa jag hejdå till mamma och Tina, men mamma började gråta och då blir ju både jag och Tina gråtiga av att se henne :P
 
Sen gick jag igenom säkerhetskontrollen och det gick bra det också - bara att det var jobbigt att släpa ut dator och hårddiskar och så.
 
Ni sitter jag utan för checken till gaten och tänkte vänta här ett tag. Har ju ändå lite tid att slå ihjäl. Förresten så flyttade de gaten precis - bra att jag faktiskt lyssnade på utropet :P
 
Jag skriver nog lite mer sen - bye så länge :)
 
/ Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0