Hejsan ^^

Som sagt, hejsan XD Jag är tillbaka för ett kort litet inlägg (på svenska igen! :O) ^^
 
Jag uppdaterade just "iPoden" jag har här på bloggen, jag tog bort några låtar som jag har tröttnat på (och som har tagits bort från youtube.. *hosthost*) och la till några nya låtar jag tycker mycket om för tillfället - liten Super Junior, B1A4, infinite, Crispi Crunch, Cross Gene och 4K ^^ (Jag tror det var allt.. ehm, det är inte säkert dock XD).
 
Jag är seriöst trött just nu (sådär trött att man känner hur ögon bara vill falla ihop) så jag ska nog gå och lägga mig så fort jag har skrivit klart här XD Kännde bara att det var dags att skriva något nytt här för, att vara ärlig, så är jag inte här särskilt ofta och det känns lite.. ehm, ja; inte så bra. Detta för att jag faktiskt vill försöka hålla igång en ordentlig blogg över vad jag gör och så men nu blir det bara mer och mer så att jag går från livejournal till youtube och sedan till tumblr för att sen gå tillbaka till livejournal osv. och där är ju allt på engelska i princip (eller ja, överallt där jag hänger rum iaf) så jag skriver inte särskilt mkt på svenska vilket jag nog faktiskt kan behöva göra ibland :P
 
Men iaf, jag tror att jag har sagt (eller ja, skrivit) detta förut men om du vill ha mer konstanta uppdateringar från mig så kan du alltid följa mig på tumblr, http://fiaworl.tumblr.com/, var dock beredd på att jag rebloggar MYCKET om k-pop, framför allt om EXO men nu iom Super Juniors comeback så blir det rätt mycket om dem också ^^
 
Sååå... nu ska jag nog gå och lägga mig, har en lång dag av att göra ingenting framför mig imorgon (XD) och det måste jag vara pigg för, däför att nästa vecka som jobbar jag rätt mycket och behöver vara utvilad XD
 
Men ja, ha det bra nu ^^
 
/Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0