Taemin ♥

Men hejsan :)

Jag skulle skriva ett onlägg igår men på nått konstigt sätt råkade jag ställa in mitt tangentbord på engelska så öäå funkade inte och.. jag orkade inte fixa det xD *skyller på en dålig ursäkt*

Jag tänkte inte skriva så mycket utan jag tänkte nog, egentligen, bara ladda upp en bild som jag tycker är jätte fin :D Haha, ovanligt va?



Visst ät bilden fin? eller snarare.. visst är killen på bilden fin? :D Och, om någon är osäker, ja, jag lovar att det är en kille som heter Taemin. Har har butt frisyr nu så jag bjuder på en bild på den nya frissan också :P



Ny frissa.. fortfarande fin :D


Nu ska jag gå och duka, tack för mig och ha en bra helg :D

/Kram Fia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0