Hjälp? :)

Hej :)

Jag har ett jätte jobbig problem :@

Det är nämligen såhär, jag kommer ihåg en scen från en asiatisk serie (eller möjligtvis en asiatisk film men jag ser inte på så särskilt många sådana filmer så jag tror det är ett drama) men jag kan verkligen inte komma på vad den scenen kommer ifrån!

Det jag kommer ihåg är att i scenen står en massa människor uppradade för att hela stora familjrn ska ta kort efter att huvudpersonerna i dramat har gift sig men det roliga med scenen är att fotografen ber brudens bästa vän (som är en kille) och brudgummens bästa vän (som är en tjej) att ställa sig vid sin "rätta" vän (alltså, killar = killkompisar, tjejer = tjejkompisar xD) men de vägarar och säger att de står på rätt plats och så tas kortet.

hmm.. troligtvis är den från slutet av ett drama, eftersom det är en böllopsscen... Jag har kollat igenom min lista som jag för över vilka serier som jag har sett och ser på och sådant men jag kan inte riktigt koppla ihop scenen med något drama som jag har sett relativt nyligen.. (jag tror inte det var så länge sen jag såg den...)..

Jag trodde först att det kunde ha varit "Playfull Kiss" så jag kollade in bröllopsscenen i det dramat men det var inte den... nu ska jag för säkerhets skull kolla så att det inte är "Mary me Mary" men jag tror inte det är den.. hursom, om du vet vilket drama scenen är ifrån kan du väl skirva en lien kommentar? Det skulle vara jätte snällt :)

/ Kram Fia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0