Vilka är mina mest värderade ägodelar? + Arashi&SMAP

Hmm.. jag tänkte berätta en helt ointressant sak som jag kom att tänka på när jag vaknad i morse xD

Så, när jag vaknade i morse så slog en tanke mig plötsligt och tanken var: Om det börjar brinna och jag måste ut fort som fan, finns det då något som jag måste ha med mig ut då? Vad skulle jag prioritera?

Jag tänkte lite och kom fram till att jag skulle vara tvungen att få ut:
  1. Min dator (laptoppen) och mina externa hårddiskar.
  2. Mitt fotoalbum från Thailand.
  3. Min bild från Thailand då jag sitter bredvid en stor fullvuxen tiger.
  4. Mina skivor som jag har köpt från Hong Kong (från yesasia).
  5. Min Buffy box
Dessa är mina topp 5 saker i mitt rum just nu men sen finns det ju så mycket annat som jag skulle försöka få med ut om jag ändå skulle ha tid/utrymme. Då är det bl.a. min bibel som jag fick när jag konfimerade mig, mina andra skivor som inte är från Hong Kong och de av mina böcker som jag kunde få med mig (då främst mina mangor) :P

Nu har jag sagt vad jag skulle ta med mig.. om du har lust så kan du ju läma en kommentar och berätta vad du nästan skulle offra ditt liv för att rädda xD


Så.. nu lämnar vi det xD
Jag kan nu ladda upp bilder igen så det tänker jag göra :D


Arashi:
Aiba Masaki, Ninomiya Kazunari, Ohno Satoshi, Sakurai Sho, Matsumoto Jun



SMAP:
Inagaki Goro, Kusanagi Tsuyoshi, Nakai Masahira, Katori Shingo, Kimura Takuya


Det var allt jag hade att säga nu.. klockan är mycket och jag är trött så jag borde helt enkelt gå och lägga mig xD

Hoppas att ni hade en bra dag och att ni får sova sött (#^_^#)


Kram Fia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0