Skola, gay, fest.. ehm.. det där lät konstigt xD

Hej ^^

Idag har varit en normal dag förutom att jag har pluggat och gjort klart väldigt mycket.. åtminstone känns det så xD Jag har skrivit klart min del av ett engelska projekt och jag har skickat iväg det för sammanställning, jag har gjort färdigt och lämnat in min lärstilsanaly (den skulle ha varit klar i fredags eller nått men jaja xD) och jag har lärt in allt jag behöver kunna till spanskan imorgon =D Iofs så kunde jag det typ redan men nu kan jag det verkligen iaf xD Plus, att nu, är äntligen valdebatten i skolan färdig! =D Det gick inte så där jätte bra för min del men det är i alla fall överstökat nu xD

Så vad har jag kvar att göra? Ehm.. matte, svenska, mer engelska (har redovisning av det här arbetet på fredag :-/), fysik... troligtvis nått mer men jag kommer inte på vad just nu xD

Men som sagt i början.. det känns skönt att vara klar! xD

Så.. som belöning för de som orkat läsa detta... ett tips på ett roligt youtube-clip!! :D *party*

 

Förresten, med tanke på party.. borde jag gå på fadderfesten? hmm.. jag vet inte om jag verkligen skulle passa in där iom att jag faktist inte dricker vilket jag tror kommer ske där rätt så mycket.. och 50 kronor till nått som jag inte ens tycker verkar sådär kul att gå på? Tro inte att jag är små sint men ärligt talat.. jag föredrar att lägga pengar på saker jag gillar xD

Men, å andra sidan, så kanske det skulle vara bra att lära känna klassen lite bättre? Och det kan ju hända att det skulle vara skit kul.. hmm..

 

Men hursom.. nu ska jag nog gå och lägga mig ^^ (snart hursom.. måste ju upp tidigt imorgon :-/)

Ha det bra!

 

Kram Fia♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0