Haha, där måste ha tagit tid att lära sig xD

Jag är just nu inne och kollar på den senaste FFA'n på omonatheydidnt och jag kollade runt lite bland komentaterna (jag missade det igen.. hur kan man glöma varje fredag? xD) och där såg jag någon som hade lagt ut en youtuvbe video som var lite.. speciel? Haha, innan du börjar undra vad speciel betyder i detta sammanhang.. bara titta på videon xD

 

Visst är den lite speciel? xD Ellaer kanske snarare.. udda? xD Ja, jag undrar i alla fall hur mycket hon har behövt träna för att kunna göra det där xD

 

Haha, ja, hursom hellst.. nu ska jag titta lite på "Let's go dream team 2".. jag hoppas det är bra xD

 

Kram Fia♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0