2AM, who are they? -I don't know but I like this song :D

Hejhej (^_^)

Idag är det röst-dag.. har alla som får rösta gått iväg och faktiskt gjort det? Om inte, iväg med dig nu xD
Eftersom att jag inte får rösta än så kan jag inte men jag skulle nog egentligen inte ah något emot att få min röst hörd xD

Men jaja.. jag får chansen om 4 år xD

Nu går vi över till annat, nämligen en låt som jag hittade igår som jag tyckte var bra (^_^)
Jag hittade när jag kom fram till att jag inte vissta vilken idolgrupp som var 2PM och 2AM, jag visst bara att Jo Kwon ( eller vad han nu heter.. han som brukar spela drama queen iaf xD ) var med i 2AM så jag sökte efter dem på youtube och den första låten jag hittade med dem var riktigt bra (^_^)-v

Vad gillade ni den låten då? dålig/bra? Skriv görna en kommentar med dina tankar om den =)

 

Först innan inlägget är slut, lite snabb reklam för Arashi's nya skiva: KÖP DEN!!
Haha, den är skit bra xD Jag diggar till varenda låt som kommer upp. Just nu sitter jag och lyssnar
på "Summer Splash!" och haha, just nu hörde jag Nino rappa xD Kul xD

KÖP DEN!!! Du kommer inte ångra dig :D

 

Kram Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0