Läxor.. massa läxor T_T

Hejhej ^^

Nu är det sent igen men jag kände att jag behövde skriva ett litet inlägg här innan jag går och lägger mig.. jag är trött som bara den men jag är just nu på ett riktigt Maou humör och det går ju bara att se på den serien på datorn eftersom min dvd spelare vägrar att spela den serien för att det är för bra kvalite xD

Bara så ni vet så har jag en vecka som nästan bara består av plugg och prov nästa vecka... jag blir nästan lite små sur bara över tanken.. och inte nog med det, jag måste även plugga nu i helgen för dels så har jag ett spanska prov på måndag som jag inte har övat något inför än och sen så ska jag oxå ha lust ut boken "pärlan" av Steinbeck på onsdag... och utöver detta ska jag hålla ett tal om mitt namn på måndag men jag kan inte hitta någonstans vad min namn faktiskt betyder xD

Sen är det ord-prov på onsdag oxå.. JAG HATAR DE PROVEN!!!

Sen är det bara ett prov till... nämligen ett samhällskunskaps prov nu på fredag som jag måste förbereda mig inför... och sen har jag kemi läxa till på onsdag, en spanks läxa om att jag ska ta med mig en nyhet på torsdag + att jag kommer få en till läxa till spanksn på måndag.. T_T

Hmm.. glömde jag nått nu? ja just det.. jag har matte prov.. inte nu den här veckan men måndagen efter det och matte provet ska vara på allt från s 1 till 101 och jag är på s.95 nu så först måste jag jobba ikapp och sen måste jag även repitera... xD

Sen ska vi tydligen få en idrotts uppgift oxå.. fan.. jag gillar inte skolan T_T

Ja.. nu har jag klagat.. klagat och klagat lite extra så nu ska jag någ se till att sluta skriva xD

Först bara en liten, liiiten notis:

Jag ♥ Super Junior!

Hoppas att ni har haft en bra dag och att ni får en bra dag imorgon oxå ^^

Kram Fia♥

Kommentarer
Postat av: naffats

Twilight betyder ju skymning



Ann, ett kvinnonamn som är en engelsk form av det ursprungligen hebreiska namnet Anna, egentligen Channa som betyder nåd.Äldsta belägg i Sverige, år 1860. no:Ann.Det betyder också mamma på turkiska.



Sofie kommer från det grekiska namnet Sophia och ordet sopheía som betyder "visdom".



Nåd och visdom i skymningen

2010-10-16 @ 22:32:08
Postat av: naffatS

Glömde



Mari är ett kvinnonamn. I Finland uttalas det helt annorlunda än det svenska Marie, ungefär Marri. Mari kan betyda "hav av bitterhet", "önskat barn", "rebellisk" eller komma från de egyptiska orden för älskad och kärlek.

2010-10-16 @ 22:36:25
Postat av: Fia

Tack naffatS för att du tog dig tiden att kolla upp vad mina namn betyder =)



Nu har jag äntligen skrivit klart det lilla talet jag ska hålla ^^



Bara en liten fråga.. hur vet du vad alla mina namn är? xD

2010-10-17 @ 14:14:14
URL: http://httpfiaworl.blogg.se/
Postat av: naffatS

Har ju döpt dig till det ju ;)

2010-10-18 @ 18:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0