Kul video och lite babbel om Rain ^^

Hejhej ^^
Jag tänkte inte säga speciellt mycket nu utan jag tänkte helt enkelt att jag skulle lägga upp en liten youtube video som jag har hittat ^^



Haha, roligt va? xD

jag kan inte fatta att Shindong vågar bjuda på sig själv på det sättet som han gör... xD

Och bara lite smått relaterat babbel till denna video: Det var den här videon som har gjort så att jag har börjat gilla Rain =)

Den sista låten som pojkarna dansar till heter Love Song och är sååå bra.. plus att orginal video inte är fyskam eller iom just den delen som de visar här xD Nu har jag förresten börjat titta lite smått på Rain's nya drama ( och inte bara Rain är i det dramat... Daniel Henney är i det också!!!! Fatta hur glatt överraskad jag blev när jag såg det xD ) och jag trpr att jag kommer fortsätta följa det om text och sådan finna ^^ Jag irriterar mig bara på hans karaktär lite annars är det bra xD

Men jag sa ju att jag bara skulle posta videon men det verkar aldrig bli som jag planerat när jag ska skriva här xD

Nu ska jag hursom sluta skriva och istället konsentreta mig på Maou =D

Ha en bra dag,

Kram Fia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0