I've fallen for... mohaha, can you guess? :P

Okej.. jag har ett nytt favorit band!! :D (Inte att jag tycker om det mer än mitt favoritband nu "Arashi" men ett band som jag verkligen, verkligen, verkligen gillar :D

Och då är det ju främst en kille i bandet jag har fastnat för.. jag nämde i ett tidigare inlägg Siwon från super Junior och det är nu det bandet som bara har klickat för mig men nu är det en annan medlem som mina blickar drars till och som jag letar efter och det är nämligen... *trumvirvel* Leeteuk!!!!

För de som kanske inte vet vem han är så tänkte jag att jag skulle först posta en fin bild på honom :D



Ett ord räcker för att beskriva denna varelse: UNDERBAR! (^_^)


Hmm.. nu när jag tänker efter.. det finns faktiskt ett mönster om vilken person i de grupper jag tycker om som blir min bias (den jag tycker mest om xD) och det är att det oftast är den som är äldst i gruppen och ledaren :D Haha, ja, först är det Ohno Satoshi, den äldsta medlemen och välkända ledaren av Arashi och nu Leeteuk, den äldsta (och snyggaste.. iaf enligt mig för tillfället xD) personen och ledaren i gruppen Super Junior som består av 13 medlemar som han ska hålla koll på :D

Jag undrar varför det är såhär? Hmm.. xD


Och nu.. bara för att jag är på Super Junior humör så känner jag att jag måste lägga upp den här bilden på Eunhyuk oxå.. den är helt enkelt för fin för att inte visa :D




Haha... detta var allt jag hade att säga för stunden xD Men vi hörs igen när jag bestämmer mig för att babbla om helt onödiga saker (jag har ju höst lov nu så jag har tid :D) ^_^

Kram Fia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0