ÅH!! :D

Hej (^_^)

Idag var jag i Norrköping för att jag skulle följa med en kompis till en stor galleria där och vet ni vad jag hittade där?!  - POCKY :D

Haha, jag som trodde att det barea fanns i Stockholm så gissa hur glad jag blev när jag faktiskt hittade det där! xD Jag tittade in i en liten affär som hette typ.. matmix eller nått annat sånt liknande xD Jag gick in för att kolla om det fanns några pocky men jag trodde inte att det skulle finnas och jag såg inga när jag gick runt där inne men så fort jag gick ut från affären till min komis såg jag pocky paket i en ställning utanför xD

Och de var faktiskt billigare här än vad det vtockholm för där kostade det 13 eller 17 kronor per paket men här kostade det 10 kronor per paket :P Men det fanns bara 3 sorter fast det gjorde mig inte så mycket xD Så jag köpte ett paket med smak av jordgubb, en med banan smak och två packet med orginalsmaken choklad ^^

Men det är inte en japansk version av pocky det här, utan en Thailänsk men hursom, det smakar det nog exakt likadant som de japanska pocky, iom att det faktiskt är gjort av exakt samma företag och att bara språket på paketet är lite anorlunda :P

Men.. nu har tjatat klart om godis xD Nu ska jag istället visa en ny låt som jag har fastnat för :D

Hmm.. ska jag först lägga upp orginal versionen eller den versionen som fick mig att först börja gilla låten?
.... jag har bestämt mig =) Versionen som fick mig att gilla låten kommer först :P

Låten heter "Don't wanna try" och han som framför låten i det här klippet heter Nichkhun. Han är en medlem i bandet 2PM och jag tycker han är sjukt gullig :

 

Det andra klippen som kommer nu är av orginal artisten, Frankie J

 

Vad tycker ni? ^^

 

Det var allt för nu :P

 

Kram Fia♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0