Två små tips och dagens låt #6 (^_^)

Hejsan, det var ett par dar sen men nu är jag här igen ^^

Innan jag lägger upp dagens låt så tänkte jag bara ge två små tips :P

1) Kolla in dramat "Secret Garden"!! xD Det finns bara text till de två första avsnitten och bara de fyra första har esänts än men den serien är såååå bra, även om jag bara har sett de två första avsnitten xD Jag kan inte vänta tills nästa kommer :D
2) Kolla in dramat "Mary me Mary" oxå! xD haha, det här dramat är även det riktigt bra (här finns faktiskt de tre första avsnitten textade.. men jag såg det fjärde utan text bara för att jag blev så sugen på att se vad som hönde, även om jag inte fattade nått xD).

Jag kan bara säga att än så länge så gör faktiskt säsongens koreanska draman mig mer sugen att se på dem än de japanska, även om det finns ett par rätt så lovande japanska draman också så är det ändå de koreanska som jag ä'r mest fast vid för tillfället (även om det finns ett Nino drama så har jag inte börjat se på det än xD).

Så.. nu blir det musik dags :D

Dagens låt är faktiskt utav en koreansk tjej grupp (hör och häpna) xD

Låten heter Mister och det är min favorit låt för dagen xD Och ett litet plus är att i videon som jag lägger upp finns det faktiskt svensk text till låten (^_^)




Trots att jag vanligtvis inte är sådär jätte förtjust i korenska tjej grupper så gillar jag den här låten enormt mycket (troligtvis p.g.a. att jag sett korenska pojkband uppträda med just den här låten xD) så.. vad tycker du? :P

Kram Fia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0