Dagens låt #1

Hejsan där ^^

Jag har funderat lite och jag har kommit på vad jag ska börja med här på bloggen ^^ Jag ska nämligen börja med ett sak so heter "Dagens låt" och ska därför försöka att varje dag lägga upp en låt som jag tycker är bra eller som jag av någon anledning känner att jag vill dela med mig av xD Och bara som två små varning kan jag säga att det kan hända att jag lägger upp samma låt flera gånger och att ni kan förvänta er rätt så mycket K-pop för tillfället xD

Så.. vilken låt blir det idag då? :P



Jupp, låten "Without you" av den koreanska idol gruppen 2PM :) Min favorit del i den här låten är den rap som Nichkhun rappar efter den första refrängen.. "Listen, everything happens for a reason, everything happens for a reason..." så fort det kommer så börjar jag sjunga med men sen kommer koreanskan och då håller jag tyst xD Och bara som lite onödig information kan jag nämna att jag, på de senaste tre/fyra dagarna har lyssnat på den här låten 42 gånger xD

Nu ska jag sluta skriva xD

Kram Fia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0