Dagens låt #7-#8 (^_^)

Hejsan svejsan ^^

Nu har det gått ett tag sedan jag skrev sist så nu tycker jag att det är dags att äntligen lägga upp en ny bra "Dagens låt" tycker jag fast idag tänker jag göra det lite.. speciellt xD Jag tänker nämligen lägga upp två låtar xD Haha, dels så har jag inte lagt upp något på länge och dels så kan jag inte välja bara en och av någon anledning så är det bara koreanska tjej-gruppers låtar som jag känner för att lägga upp för tillfället.. hmm... that's unusual xD

Den första låten kag bestämde mig för är en låten "Nobody" av Wondergirls xD Man jag hade lite problem att völja vilken video jag skulle lägga upp.. antingen är det en lång musikvideo med hela låten på engelska + en helt story som tillhörde musikvideon eller ett live uppträdande med låg kvalite där de sjöng delvis på korenska xD

Jag valde den långa musik videon :P




Nu till den andra låten :P Hmm.. Jag valde mellan två låtar av gruppen T-ara, mellan "Bo Peep Bo Peep" och "Why are you being like this?" och bestämde mig för att idag lägga upp låten "Why are you being like this?" och så får vi se ifall jag lägger upp "Bo Peep Bo Peep" nån annan dag :P




Så.. vad tycker ni om de här låtarna då? :P

Hoppas att ni har haft det bra idag och att ni får det bra imorgon ^^

Kram Fia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0