Dagens köp ^_^

God kväll mina vänner xD

Idag var en ganska bra och lugn dag, åkte ut till stan med Carro och handlade lite, det vart inte så mycket köpt men några saker iaf. Det brav en penna med mitt namn på, för det är rätt så ovanligt att hitta saker med namnet på, tidningen Shojo stars senaste nummer hittade jag på pressbyrån så det inhandlade jag oxå, synd bara att det kostar 49:- för en jäkla tidning, men om det är bra så antar jag att det är meningen att det ska svida i plånboken om det är något riktigt bra, så nu ska jag försöka fixa en prenumeration på denna Super braiga tidning men det är nått fel på deras hemsida =/

Det sista jag köpte var ett paraply, Carro tyckte jag skulle köpa ett svart men Fia-aktig som jag är så köpte jag ett ljus rosa xD Haha, det är deprimerande nog att det regnar så då kan man iaf lägga in lite glada färger i det hela, eller vad säger ni? :P

Hoppas att ni kommer sova sött, puss puss <3 ^_^

Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0