D-3; Tre dagar kvar...

Hejsan hoppsan!
 
Ännu en dag närmare; det börjar kännas lite konstig att se all mina saker packas ihop lite efter lite... Nu har jag packat ihop alla VHS filmer som jag hade i rummet och härnäst är det väl skivorna som ska packas. Men jag undrar hur många lådor som ska behövas till det... just nu gissar jag på 2 men om det blir 3 så kommer jag inte bli förvånad.
 
Vid ~1 åkte jag och Carro ut till Ikano och det var väl trevligt, men det är ju bara samma affärer som finns överallt så allt som finns känns det redan som att man har sett 10 gånger förrut. Själv köpte jag ingenting förutom en bit morotskaka att ta med hem. Men jag gick även in till Ur & Penn och frågade om de kunde göra något åt min klocka som inte fungerar, och jovisst det kunde de. Hon höll på med den i 3 minuter eller något och sen tickade den som den skulle. Ja, nu var jag ju inne i deras affär på stan för några dagar sen och där sa de att det inte gick att göra något - och föreslog att jag köpte en ny istället (med 50% rabatt dårå) så nu har jag två exakt likadana klockor. Så jaa... kanske borde ha köpt den där i nya i en annan färg istället?
 
Snart ska jag bege mig iväg för att träffa Tina på stan för att spela lite biljard och ta en cider - hon vann över mig i bowling igår så nu får jag ge mig tusan på att vinna :P
 
/ Fia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0