D-1; en dag kvar... ojojoj :S

Hejhej..
 
Jaa... nu är det snart dags!! Inte många timmar kvar tills jag åker till flygplatsen och sen är Seoul nästa! Idag har jag inte gjort mycket mer än att packa, packa ihop rummet samt resväskan och handbagaget. Men det var så svårt att få till resväskans packning - dels är det svårt att få med allt jag vill på de 30 kilona och sen är det svårt att väga det för att se hur mycket det egentligen väger. Jag klarade inte av att lyfta det så att jag kunde se hur mycket det vägde, som tur är så har jag en sjukt stark mamma som kunde hjälpa mig med den biten :)
Jag är fortfarande inte riktigt säker på hur mycket det verklgen väger men förhoppningsvis är det inte för mycket - och om det är det så får jag packa ur lite på flygplatsen och så får det skickas när jag vet min adress. Mitt handbagage väger precis under det som är tillåtet så jag kan inte lägga i saker där... Det enda stället jag kan packa på saker i på mig, eller att ha det i handväskan...
 
Förresten så kom min moster och kusiner kom över på en liten fika på eftermiddagen - vilket var jätte trevligt. Jag har lite kläder kvar som inte är nerpackade men får se om jag får ner det eller om mamma helt enkelt får packa ner det när jag har åkt. Det känns så konstigt att jag imorgon vid den här tiden kommer sitta på en flygplats (ja.. och vänta på det andra flyget som tar mig till Seoul) och att jag så snart kommer vara i Seoul :D
 
(Det känns lite, eller ja, mycket pirrigt för tillfället. Förhoppningvis kan jag sova gott när jag går och lägger mig, men jag är inte så säker på det...)
 
Nu ska jag dricka lite te med Tina och sen är det väl dags att gå och lägga mig...
 
/ Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0