Bloggen uppdaterad och redo??

 Nu är det väldigt länge sen jag skrev här, men jag har inte riktigt haft anledning att uppdatera bloggen i och med att jag skaffade tumblr, instagram, twitter osv. Men nu är det i alla fall så att jag på måndag ska åka till Seoul för att sedan spendera 10 månader där (ja, eller mindre, det får vi se när jag kommer dit) som utbytesstudent och för att kunna hålla de här hemma uppdaterade på vad som händer därborta på andra sidan jorden så tänkte jag starta upp här igen (jag vägrar ju fortfarande skaffa facebook).
 
Så inför den här "re-launchen" har jag idag uppdaterat bloggen. Jag har en ny header (som jag gjorde mha picmonkey), uppdaterad meny där jag nu har "arkivet" sorterat efter år, färre inlägg i "senaste inläggen", tillsnyggade rubriker, ny bild och en instagram-gadget inlagd. Ja, och så uppdaterade jag "mina länkar" och lade in en ny RSS ikon men RSSen verkar inte fungera i vilket fall så jag vet inte om jag bara ska ta bort det helt eller inte.
 
Om man får säga det själv så är jag faktiskt rätt nöjd med hur den ser ut nu men jag lär väl trötta på allt det här förr eller senare i alla fall.
 
Men ska nog gå till sängs nu, ha det underbart!
 
/ Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0