Song Joong Ki~love och musik :D

Hejsan :)

Måste bara säga att det är skönt att det är helg igen :D Nu har jag äntligen kunnat ta en liten paus från att plugga xD (tisdags, onsdags och torsdags satt jag hela dagen med läxor efter skolan.. asså, att plugga från fyra på eftermiddagen till elva på kvällen är inte roligt -_-)

Först tänkte jag visa en bild, om du vet vem det är så är det bra men om du inte vet det så bör du kolla upp han xD



Om du inte redan vet det så är det: Song Joong Ki :D

Han är min absoluta favorit skådis för tillfället men jag har ingen mer jag kan se honom i nu eftersom jag redan har sett allt han har gjort :''( Plus att jag försöker att spara lite på de "Running man" avsnitten som han är med i (och de som han inte är med i oxå för showen är bara så bra :D)

Nu, för att avsluta inlägget så tänkte jag bjuda på en ny bra låt som släpptes för inte sådär många dagar sen men som jag älskar så mycket!! Låten heter "Here I Am" och är av gruppen ZE:A :)  (kan jag bara få säga hur irriterande det är att jag inte kan lägga in filer i datorn som heter ZE:A utan att jag måste skriva det som ZE;A istället? xD)




Jag har lyssnat på ZE:A's nya skiva som den här låten finns på och jag gillar hela albumet såååå mycket! xD Om jag får tid så ska jag skriva en liten recension av den (eller flail post.. haha xD) men vi får se :P

Ha nu en bra dag och så hörs vi snart :D

Kram Fia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0