... kommer inte på någon bra rubrik; Tada!

Hejsan :) Jag vet att det är sent och att jag troligtvis borde gå och lägga mig men jag vill vara med på Omona's FFA så jag tänker sitta uppe en liten stund till för att kolla om det börjar snart ;P

Jag tänkte att jag lika gärna kunde skriva ett litet inlägg här så länge och berätta lite om läget :P Haha, jag kan börja med att berätta en riktigt glas nyhet; Jag kommer att få MVG i Matte B :D Haha, Jag hade bara G på de två proven som vi hade i kursen men jag fick ett klart MVG på kursprovet så min lärare ansåg att jag hade visat tillräckliogt med MVG kvaliteér för att få det :D

*Yaaaaay*!!

Förresten köpte jag en ny bok igår (Som jag läste ut innan klockan 12 idag.. XD Boken är på ca 500 sidor btw xD) som heter Starcrosssed; Helena. Den var faktiskt rätt så bra (Daah, jag läste ut den på.. vad blir det.. kanske 9 timmar? xD) så nu får jag väl försöka mig på att läsa nogon av de andra 7623789 böckerna som jag har köpt men inte börjat läsa än :P

Men nu ska jag kolla in ett avsnitt av "We Got Married" med Khuntoria ;P Ha det bra så hörs vi kanske :)


/Kram Fia♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0