Dagen och dagens låt ^^

Hallå hallå ^^

Så.. idag var först skoldagen på den nya terminen (eller.. tydligen så tillhöv vecka 2 höstterminen av någon anledning o_O) men som tur 'r har vi samma schema den här veckan som förra terminen innan vi börjar med det nya schemat, som är så mycket sämre -_-... för tydligen så gillade skolan inte att vi hade dubbeltimma i idrott och bestämde sig för att sätta in en lektion i samhällskunskap på torsdag eftermiddag efter idrotten.. även om vi får en liten sovmorgon på onsdag så fördrar jag faktiskt att ha gymnastik sista timmen.. *suckar*

Men en bra sak händer i alla fall den här veckan :D haha, vi ska inte ha någon svenska på fredag och vi har inte heller någon dataintrodotion så jag börjar väl vid.. halv 11 :D *yaaay* xD

Men jag vet redan efter första dagen tillbaka att den här terminen kommer bli värre än den första... (-_-')

MEN... nu hade jag faktiskt tänkt bjuda på en riktigt bra låt som jag har tänkt på hela dagen (^_^)
Låten heter "Fan" och sjungs av en koreansk hiphop trio vid namnet Epik High, och jag tänkte bara tala om att det tar ett tag för den att lyssna så om du väl bestämer dig för att lyssna på den ge då inte upp på den om den inte faller dig i smaken efter första gången för det går över xD Eller.. det gjorde deti alla fall för mig :P

Här kommer den lilla vackra låten (med svenska text!! :O)    :



Nå.. vad tycks? ^^


Nu ska jag hursom återgå till mitt ^^
Ha det bra :)



Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0