Ännu ett drama jag ♥!

Hejsan hejsan :)

Mitt förra inlägg handlade om ett drama som heter "Ba Family" men nu tänkte jag faktiskt berätta att jag har sett ett till riktigt bra drama som heter "Obstetrics and Gynecology Doctors" men förkortas som OBGYN. Det dramat är helt underbart :D

OBGYN är lite som en koreansk version av Grey's Anatomy, vilket är en serie som jag har sett lite på men som jag aldrig har följt direkt och om jag ska välja så tycker jag nog att OBGYN är bättre.

Man kan också jämföra det med det japanska dramat "Code Blue", som jag faktiskt har sett båda säsongerna av och då måste jag säga att OBGYN är mycket bättre, främst för att romanserna i det här dramat är mycket... bätre? haha, om jag har för mig rätt så var det inte särskilt mycke romans i "Code Blue" men i det här dramat spelar de olika romanserna en mycke, mycket stor roll. Att väldigt många av skådisarna också var riktigt snygga är väl också en mycket bra sak med just OBGYN.. inte för att klaga på Yamapi men på de anda skådisarna kanske :P

Jaja, nu har jag skrivit nog (tangentbordet krånglar som *** xD), hoppas ni har en bra dag :)

Kram Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0