Prat xD

Men hallå där :P

Idag har varit en rätt bra dag, förutom att jag total faila på ett musik prov och att matte provet jag hade kanske inte givk sådär jätte bra... men av någon anledning var jag sådär jätte orolig över matte provet.. jag tror att jag klarade av det iaf :P Ärligt talat så tror jag det värsta idag var när jag skulle uppträda inför hela klassen på musiken.. sjunga inför människor man inte direkt känner är inte sådär jätte kul men jag tror det gick rätt bra :P

Jag hade bara tänkt berätta en bra nyhet: Jag har äntliogen fått mina skivor som jag hade beställt :D Så, nu äger jag Super Juniors Bonamana, DBSKs tredje album O, Arashis relativt nya Lotus singel och 2PMs skiva 01:59 PM!! :D Jag har inte lyssnar på dem alla än men bara av att titta på förpackningarna kan jag säga att 2PMs skiva är den finaste xD Haha, bilderna är både stora och av mycket bra kvallite, men jag gillar inte att den är i samma storlek som en DVD och inte som en CD skiva för då får den inte plats i mitt CD-ställn :-/ Iof så har jag redan två andra skivor som inte heller passar där så jag får väl lägga dem på hög xD

Oh, idag hittade jag en nya affär i stan och där hittade  på jag stickers som man skulle sätta fast på ipodar så jag köpte det :D

Så, för att avslua tänker jag lägga in en låt (på engelska! :o), dock lägger jag upp den några minuter försent xD Ni fattar vad jag menar om ni ser videon xD

/Kram Fia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0