Någon som vill plugga åt mig? snälla? xD

Hejhej :)

Vi ni veta en sak? Jag är döds trött på fysik xD Idag har jag suttit i kanske 6 timmar och pluggat fysik men det känns som om jag fortfarande inte fattar någonting :''( Plus att jag har suttit och pluggat i kanske.. 2-3 timmar varje dag den här veckan pg.a. det dumma fysik provet... suck... jag vill inte ha nationellt fysik prov imorgon :@ Jag kommer så faila men nu har jag bestämt mig: Inge mer.. det får gå som det går och vi hoppas på det bästa xD

En annan sak som skrämmer mig är att jag nu har en någolunda klart schema över de stora proven jag har kvar.. Nästa vecka har jag två stora prov, en redovisning, jag ska ha läst ut en bok och andra små läxor... Jag tycker synd om mig själv xD

Men, jag försöker att hitta ett ljus i mörkret och jag har hittat ett; Snart är det påsklov!! :D xD

Btw så har jag fortfarande inte kommit på vilket drama det var jag pratade om i ett av mina tidigare inlägg.. och jag nörjar blir riktigt irriterad på det.. Jag vill veta vilket drama det är!! >_<

Nu ska vi avsluta det här inlägget på ett bra sätt tycker jag så vad säga som en bra låt? :P




Okej.. det var allt för mig :) Hoppas ni har jhaft en bättre dag än jag idag men att vi båda får det ännu bättre imorgon :)

/Kram Fia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0