AAA och främst ♥Takahiro Nishijima♥

Som man kanske märker om man läser några inlägg i min blogg så gillar jag Johnny's väldigt mycket men faktumet är att ända sedan igår har jag varit på ett riktigt AAA humör xD

Och då är det framför allt Nishi som jag har fastnat för xD Jag har gillat honom under en längre period men inte riktigt såhär mycket.. haha xD Men hursom så youtubade jag honom och AAA igår och jag hittade en hel del intressanta videos ^^

Om du inte har sett särkilt mycket om AAA ( och då framför allt Nish :P ) så kanske det här intresserar dig? kanske till och med de som redan tycker om AAA tycker detta kan vara kul att se (såvida de inte redan har sett klippen dårå xD) ?





Hoppas att ni har haft en bra lördag och att ni får en trevlig söndag ^^
 
Kram Fia♥


Kommentarer
Postat av: Becky

aww han är så underbar han får samma reaktion som när jag ser Aibacchi: squueeel X3 haha jag är ett sånt fangirl ^^'

2011-03-19 @ 13:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0