VÄRLDENS BÄSTA LÅT (för tillfället) och lite annat :D

Hej igen ^^

Jag sitter nu och sjunger SHINee's låt "lucifer" så högt jag kan och plötsligt kom jag på att jag skulle skriva ett inlägg här :D

Först tänkte jag bara berätta att jag har hittat en riktigt bra låt! Med en grupp som jag egentligen inte gillar så jätte mycket men låten får mig ärligt talat att börja dansa ute bland folk, vilket jag vanligtvis inte gör.. (min dansförmåga är inte den bästa precis.. XD).

Men.. eftersom jag kommer lägga in en youtube vide här ska jag nog varna lite om att man inte ska dömma låten efter musik videon i början.. haha, den är lite.. special XD Och nu menar jag mer speciel än Arashi's "kitto daijoubu" pv... xD

Nåååå... vad tycks? xD

Och nu in på andra spår.. jag hittade en riktigt bra bild när jag var och kollade lite i en tråd på livejournal för ett par dagar sen och jag tänkte att jag skulle lägga ut den här =)

 

Den bilden säger rätt så mycket om min syn på vissa saker men ja.. saker och ting är som de är och det är bara att respektera det.. :-/

 

Så.. nu är detta inlägg slut :P

Hoppas ni har haft en bra dag och att ni får en bra dag imorgon (jag är ledig från skolan!! :D) ^_^

Kram Fia♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0