Miyake Ken är väl otroligt gullig, eller hur? :D

Hallå :)

Jag sitter just nu och skriver vid en dator som är lite sne ( eller rättare sagt.. tangentbordet sitter inte som jag är van med att det ska sitta xD) men jag tänkte att jag kanske skulle skriva ett litet inlägg här :P

Så.. idag bjuder jag på en liten youtube video (oj, vad orginellt xD) :P



Haha, jag gillar verkligen den här videon är underbar xD Och är inte Miyake Ken verkligen gullig här? xD

Det var allt jag tänkte säga för tillfället.. nu ska jag snart gå och lägga mig så att jag kommer upp till skolan imorgon men som tur är har jag inga vanliga lektioner utan bara en massa föreläsningar och sen är det höstlov~

Ha det bra!!!

Kram Fia :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0