Dagens låt #2

Hej? :P Jupp, det är jag igen och jag har inte tänkt lägga ner projektet jag började med igår så här kommer jag med dagens låt ^^

Låten som jag har valt för dagen är en en låt av den koreanska idol gruppen U-Kiss ^^ Jag tyckte egentligen och så himla mycket om den här gruppen i början och om jag ska vara ärlig så älskar jag dem i så jätte mycket just nu heller men en av medlemmarna (Kevin♥) har jag fatnat efter att jag såg ett klipp från Star King (ehm.. jag kanske ska bifoga det klippen också?.. nja, den här låten först xD) och den här låten är faktiskt riktigt bra tycker jag (mest för att den fastnar i hjärnan och vägrar ge sig av xD)

U-Kiss - Man Man Ha Ni




Om ni inte vet så är Kevin den killen med Blont hår som sjunger i en bil i början xD Och nu när jag ändå har nämnt honom så kan jag inte låta bli att visa det hrä klippet oxå xD Jag tror att jag har sett det runt.. 30 gånger och det är fortfarande roligt xD

 

Haha xD Så, eftersom att jag har varit en duktigt liten elev idag så har jag suttit och räknat en massa matte till matte-provet imorgon (från det att jag kom hem vid halv tre till klockan halv åtta.. :-/) så nu känner jag att jag har förtjänat att sitta lite vid datorn XD

Hoppas att ni har det bäst så ses vi i morgon ^^

 

Kram Fia♥


Kommentarer
Postat av: Lilly

Hej,



Förlåt för att jag frågar men har du kanske en invitation till aznvtv att dela med dig av?



//Lilly

2010-11-12 @ 19:49:55
Postat av: Fia

Hejhej ^^



Inget problem att du frågar men jag har tyvärr ingen invitation till aznvtv att ge ut... :-/



sorry~



Kram Fia

2010-11-12 @ 19:58:07
URL: http://fiaworl.blogg.se/
Postat av: Lilly

Ah, men tack ändå!^^

2010-11-30 @ 14:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0