Notis.. xD

Alltså.. jag tror att jag är den klantigaste människan i hela världen? Jag menar, vem kan klara av att råka sätta foten så att man inte han öppna upp den helt och samtidigt böja huvudet framåt och slå in det i kanten på dörren?!

Ja.. hursom så har jag jätte ont i huvudet nu xD

Det var en liten notis från "livet som Fia"... och en väldigt intressant sådan ockå ^^ Men även om jag är klantig så hände det i alla fall några bra saker idag, för det först så är jag nu ledig från skolan i 4 dagar och sen så tror jag att jag klarade av de proven som jag hade idag rätt så bra =)

Så, det vet allt, tack och hej ^^

Kram Fia

Kommentarer
Postat av: bella

hihi tydligen inte xD

2010-05-17 @ 12:19:36
URL: http://chinapower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0