To Be Free (^.^)

Nyheter : Arashi släpper ny singel! (igen xD)

Haha, ja, tydligen så ska de släppa en ny singel igen som heter To be Free (^.^) Jag tycker att låten låter bra, och det har jag tyckt nu ett tag, eftersom att kag har hört den på en av Shos reklamer :P Men.. jag kan ju inte köpa den här singel oxå.. jag har ju inte ens fårr Monster än och jag har blivit tillsagd att jag inte får köpa mer skivor nu på ett tag. :''(

Men.. borde inte Arashi snart släppa en ny skiva, istället för att bara pumpa ut nya singlar? Men, jaja... Hey! Say! JUMP släpper ju snart en ny skiva och jag antar att det är deras tur =P

Fast, ny singel betyder att de kommer reklamera för den och det betyder att man troligtvis får se mycket Arashi nu i sommar (utöver i deras vanliga program xD) och den tanken gör mig lycklig (^.^)

Och för att behålla dena lyckliga tanke... liten radio rip av To Be Free =)

   

Over and Out..

Kram Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0