Jag älskar Nino.. och SHINee.. och.. ALLT? xD

Hejsan ^^

Vet du vem jag såg på TV i förrgår? Nino!! Ja, ärligt talat, på MIN EGNA TV!!! =)

Och inte bara det, utan nu fick jag en riktig anledning att änligen se på "Letters from Iwo Jima" som jag har tänkt se på i ett halvår nu xD

Men vem visste att 3:an planerade att visa "Letters from Iwo Jima" klockan två runt där iaf xD på en söndags natt? =O Inte jag iaf, så jag ser det snarare som ödet att jag i just den stunden när Nino börjar prata om hur de gräver där på stranden slår på TV'n på exakt rätt kanal! =O

Så, japp, jag kommer nog vara glad i två veckor eller så bara pga att jag fick se Nino på svenk TV xD

Just nu så sitter jag förresten och lyssnar igenom SMAP's nya album och det är väl okej, av det jag har hört än så länge.. Jag älskar ju om "Sotto Kyutto" men det är mest för att jag älskar Ninkyo Helper, serien som den var tema sång åt.. och jag är inget jätte fan av stilen Swing på musik... och i den stilen är ju självklart låten SWING.. så den är ju inte min favorit precis XD Men ingen låt har varit så dålig att jag inte har klarat av att lyssna på den.. men nu har jag ju inte lyssnat på hela än xD

Och bara som en liten notis, så tycker jag att det är sjukt kul att SMAP oxå har börjat använda sig av Autotune.. precis som KAT-TUN XD

Jag har oxå lyssnat på SHINee's nya album "Lucifer" och det är riktigt bra.. jag tycker att alla låtar är bra men det är bara de två första låtarna som jag riktigt fastnade för och kan tänka mig sätta på bara för att jag känner för att lyssna på men när de kommer till de andra så kommer jag troligtvis bara att lyssnsna på dem om jag känner för att lyssna på SHINee eller helt enkelt bara är på humör att lyssna på det albumet :P

Nu vart det här inlägget långt.. så jag får väl ramla på om att KAT-TUN ska splittras i ett annat inlägg xD

Men ha det bra och se till att lyssna på "Lucifer" när du får chansen.. det är värt det ;)

Kram Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0