Nya låtar och T_T

Hejhej ^_^

Nu har jag updaterat spellistan igen, haha, tänkte att jag skulle berätta det för annars så märker väl ingen (om det nu råkar vara så att nån tittar in hit O_o) att någonting på sidan har ändrats xD

Jag lade dit två nya favo låtar som jag har, det är rätt så "gamla låtar" så att säga, alltså att de inte är ifrån i år eller förra året xD

De låtar som jag lade dit är Sorafune med TOKIO, haha, jag har verkligen börja tycka att de är kul sen jag såg IWGP men alla ändå så.. hmm.. rent utsagt så tyckar jag att de frlesta av deras låtar är riktigt tråkiga, MEN den här låten är jätte bra :D

Den andra låtan är låten Planetarium med Ai Otsuka, den låtan gillar jag nog bara för att det var en av huvud soundtracken i Hana Yori Dango, även fasten jag inte har sett alla avsnitt än (av någon versio tror jag? hmm.. jag kan ha sett hela den koreanska version "Boys over flowers" men jag är inte helt säker.. xD) så gillar jag låten, den ger mig nästan tårar i ögonen för av någon anledning så tycker jag att den är ledsam.. kan ha och göra med den där senen när Makino och Domyoji (som spelas av Matsumoto Jun) blir slagna av ett psykfall.. haha xD

Hmm.. nu vart jag sugen på att se Hana Yori Dango så jag gör nog det liten senare ^_^



Och nu för att dela med mig av de dåliga nyheterna... Imorgon börjar skolan.. T_T... Varför i hela friden kände skolledningen, regeringen eller vem det nu var som bestämde behovet av att börja skolan på en TORSDAG?! Och ännu värre.. dagen innan min födelsedag?! T_T

- Så i år måste jag gå i skolan på min födelsedag igen.. nu vart jag verkligen deprimerad.. >_<

Så nu ska jag sluta skriva innan jag börjar smitta av mitt dåliga humör på alla glada och pigga människor xD Hoppas att ni har en bra dag och en god fortsättning ^_^

Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0