Haha, jag har bevis =D

 Hejsan! ^^

Haha, vill ni veta en sak? Inte? men stackars er då för jag kommer att berätta det i alla fall xD

Jag har haft lite tråkigt.. och då menar jag riktigt tråkigt (jag vet inte varför.. jag har videos att se, och en bra podcast att lyssna på.. ändå uttråkad.. hmm.. xD) så när jag väl hade hittat ett par scans från när Aiba Masaki från Arashi gjorde en reklam för GAP så såg jag att han såg hans kalsonger, haha, nu låter jag pervers men det var faktat att det var ett Ö där som drog dit mina blickar xD

Men iaf, så blev jag riktigt glad av någon konstig anledning xd Hana, Aiba har på sig nått från sverige? - Måste ta reda på detta, vart min reaktion.

Så jag förstorar bilden och ser bokstäverna esterösa (jag vet - jag är grym ^_^) så då googlade jag det och då visade det sig att det var resteröds kalsonger, haha xD  Men min första tanke var korrekt, det var svenskt =D

Här är beviset:



Cred till http://denwa.livejournal.com/21651.html?view=828563 för bilden ^_^


Haha, nu är det slut på detta värdelösa inlägg xD

Hejdå! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0