Skola+SP+Norwegian Wood xD

Hejhej ^^

Hmm.. ska jag berätta en sak? Jag börjar skolan om en vecka.. >_<
Så, jupp.. jag är lite smått deprimerad xD Haha, men jag har äntligen börjat gå upp lite tidigare, i dag gick jag upp vid 10 och igår gick jag upp redan klockan 9!!! =O Men sen när man tänker på att jag kommer behöva gå upp klockan 6-7 sen så sjunker humöret ännu lägre xD

Men.. nu mot andra tankar ^^ I förrgår såg jag klart ett drama vid namnet SP (Security Police) och det var riktigt bra!! Jag gillar skådisarna ( Okada.. ♥♥♥ ) och hela dramat som helhet men jag fattade inte riktigt slutet.. xD Nu är det bara så att jag ska försöka se klart VOICE.. som jag har försökt se klart i snart två veckor xD Så jag fattar inte.. jag tycker dramat är OK men jag orkar inte se det xD Förhoppningsvis så hinner jag se det klart innan skolan börjar ^^

Sen så ska jag försöka läsa boken "Norwegian Wood" innan skolan börjar men jag har inte ens börjat läsa den på riktigt än xD Och igår köpte jag två nya böcker som jag hade tänkt läsa xD

Jaja.. hoppas att ni får en bra dag ^^

Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0