Let's have a SMAP post (^_^)

- Kan jag bara säga en sak?
- Ja, det får du göra (^_^)
- Okej, tack för att jag fick din tillåtelse att säga min tanke =)
(Ja, jag är konstig.. jag skriver en fråga och svarar på den själv.. jag har aldrig sagt att jag är normal xD)

Men hursom, det jag vill säga är att jag tycker det är väldigt kul att SMAP använder sig av Auto-Tune xD Haha.. jag lyssnar just nu på SMAP's nya singel "This is Love" och så fort den andra låten på singeln började spela så började jag ärligt talat små skratta lite.. xD
Jag vet inte varför men jag tycker att tanken på SMAP + Auto-Tune är rolig xD Egentligen så har jag inte särskilt mycket emot Auto-tune xD ( KAT-TUN's D-MOTION är den näst mest spelade låten i min ipod xD... även om jag egentligen inte lycker att den är sådär jätte bra så börjar jag ändå spela den... ungefär som med Yamapi's nya singel "One in a million".. men nu skulle jag ju prata om varken KAT-TUN eller Yamapi xD )

Angående SMAP's singel.. jag gillar den ^_^

Specielt huvudlåten (eller vad man ska säga xD) "This is Love".. den är bara så skön att lyssna på och jag har gillat den ända sedan första gången jag hörde den (antingen var det music station eller SMAPxSMAP.. Kommer inte ihåg) =)

Den andra låten (som jag inte vet vad den heter.. den heter nått skrivet med japanska tacken så jag kan inte läsa xD) är väl bra xD Men som sagt.. rolig xD But.. I like it ^^
Den är inte den bästa låten jag någinsin hört eller så men den är oxå rätt skön att bara lyssna på =) Jag kom just på att jag kanske borde börja kolla in texterna på låtarna jag lyssnar på men orka (>_<) xD

Den tredje låten "Secret Summer"... den låter som jag föreställer mig att en SMAP låt ska låta xD Jag har bara hört den två gången men ja... jag hatar den inte xD Men jag skulle nog inte lägga in den i min "Bra låtar" spellista i min Ipod direkt xD

Ehm.. jag kanske ska förklara lite?.. xD Alla låtar som jag gillar (verkligen GILLAR) lägger jag in i en speciel spellista i min Ipod som heter "Bra låtar ^_^" och det är vanligvis den spellistan som jag spelar när jag lyssnar på musik =)

Så.. nu har sagt lite av vad jag tycker om den här singeln ^^ Wow.. detta är första gången som jag skriver om en hel singel.. hmm... jag kanske borde göra det oftare? haha xD

Det var rätt kul att leka recensent xD

TOKIO's NaNaNa singel väntar jag med att lyssna på för jag ska nog gå och lägga mig snart.. jag ska iväg och äta glass imorgon ^^ Och ska åka hemifrån klockan 9 på morgonen xD Även om det inte är sådär jätte tidigt så är jag inte van med at gå upp så pass tidigt (^_^')

Ah, just det.. en sista sak jag skulle säga xD Jag var hos frisören idag (^_^) Och jag är rätt nöjd med hur det blev.. klippte till mig en liten sne-lugg xD Den måste jag troligtvis platta för att hålla rak.. men har slarvat bort min rosa platt-tång... (>_<)
- Hur slarvar man bort en knall rosa platt-tång?! xD

Men det var allt.. oj.. detta inlägg blev långt :P

Kram Fia =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0