Nya bra låtar =)

Hejhej ^^

Två inlägg redan denna månad? Vad har hänt med mig?! =O

Haha, men iaf xd Jag kände för att lägga ut lite musik här som jag fastnad för idag (japp, haha, en av låtarna jag tänker visa har jag haft på datorn i över 2 månader men började gilla den idag.. jag har redan konstaterat att jag är lite små lustig.. xD)

Men ska vi börja att kolla in den som legat på min externa hårddisk i över två månader då? ^_^

Låter heter Garagara Go!! (ガラガラ GO!!) och är från en koreanks hiphop grupp vid namnet Big bang (låten är dick på japanska coh inte koreanska för att de just nu håller på att försöka komma in på den japanska marknaden XD)



Jag sa precis innan jag började lyssna på den här låten att jag verkligen inte tyckte om Hiphop eller RnB längre (sen vart jag skrattad år och tillsagt att det alltid är så att jag bara gillar en sak i taget.. förut vad det disney, sen evanesence och den sortens musik och nu är det japansk pop (Arashi =D <3).. xD)

-~-

Den andra låten som jag tänkte berätta om är låten Okaeri (おかえり) av Ayaka (^_^).

 

Den här låten spelas mycket i ett drama som jag såg klart idag (efter att ha tänkt se klart det sen november.. xD) som heter "Zattai Karashi". Det är lite segt men jag har ju iaf sett klart det nu ^^

 

 

En sak som jag nyss märkte.. på en dag har jag fastnat hårt för en hiphoppig sång och för en ledsam balad... jag har nopg en rätt så vid musik smak iaf =D (även att jag bara gillar en stil i taget.. xD)

 

Det var allt jag ville säga =D

Eller.. förresten så ville jag oxå nämna att Arashi släpper en ny singel med namnet Monster den.. 19 maj? Jag kommer inte ihåg det direkt datumet men typ då =D

 

Men iaf.. nu är det verkligen slut på detta inlägg xD Hoppas att ni har haft en bra dag idag och får en fortsatt bra natt och morgondag =)

 

Kram Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0