Babbel..

Hejhej ^w^

Jag sitter nu vid min nya (nya och nya.. nya för mig xD) MAC och försöker skriver ett inlägg här för förra gången jag försöjte så stängdes bara safari ner och jag kunde inte skriva nått.. men jag hoppas ju att det ska funka nu =D

Jag har just suyttit och letat efter bilder på min nya cutie Miura Haruma och jag hittade ett oar riktigt snygga som hade täbkt sätta ut här men icke sa nicke, det ville inte bloggen gå med på så ni får klara er utan mina snygga bilder.. tills jag får lust att lägga upp dem här via en annan dator det vill säga xD

Just nu sitter jag och lyssnar på min vanliga samling av j-pop med Arashi, NEWS och KAT-TUN för det mest men jag har oxå hittat en annan låt av en grupp som heter ONE OK ROCK och de har en skit bra låt som heter "Keep it real" så jag tycker ni ska vara duktiga och söka eftr den på youtube och höra denna super braiga låt.. 

Jag kan inte det eftersom att youtube inte funkar som det ska på den här datorn.. men jag klarar mig på det jag på datorn så länge xD

Jaja, men nu har jag skrivt klart för idag.. hoppas att ni får en bra lärdag allihopa, puss puss ^w^


Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0