Aiba.. haha xD

Hejsan ^w^

Jag kom just på att det förra inlägget var mitt 100:e så jippi! xD

Haha, men nu ska vi bli allvarliga här.. eller kanske inte xD Jag hade faktist bara tänkt lägga in en liten video som jag hittade på youtube igår (mitt johnny's-beroende börjar bli allvarligt xD) där Aiba blir... vad ska man säga att han blir? haha, hans hand blir iaf tagen ifrån honom xD 

Så jag sätter in videon nu xD



Idag så borda jag egentligen läsa ut boken boktjuven som jag har 300-400 sidor kvar i men jag orkar inte läsa i den  just nu... xD

Men ha en bra dag allihopa ^w^

Kram Fia


Kommentarer
Postat av: F E L I C I A

aloha! ;) hitta just din heta blogg ;)

nice, nice ;)

2009-09-13 @ 19:18:15
URL: http://neerdy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0