Gnäll och super snygg bild ^_^

Hejsan alla ^_^

Nu så var det ju sådär länge sedan jag bloggade igen, dummadumma Fia xD

Men jag har ärligt talat inte riktigt veta vad jag ska skriva för det känns som att det ända jag har på hjärnan just för tillfället är mina jäkla japanska grejer (Arashi, NEWS, kanjani8, KAT-TUN, Hey!Say!Jump! m.m), de fyra olika drama-serierna som jag såg förra veckan (Maou med min lilla älskling Ohno Satoshi, Kimi wa Pettu med Matsujun, Futatsu no Spica och ännu en serie med Ohno, nämligen Uta no Onii-san) och alla dessa jäkla prov som jag har i skolan, ja, nu i veckan har jag faktist haft två prov plus en inlämnings uppgift och nästa vecka så har vi två andra prov och tre inlämnings upgifter och veckan där efter har vi ännu två prov plus ett par fler inlämimgs uppgifter..

Jag har kommit fram till en slutsat.. skolan suger xD

Haha, nu finns det säkert dem som har mycket mer saker än jag att göra och som tycker att jag bara gnäller åt fåniga saker och det kanske jag gör men jag kan inte hjälpa det.. att ha så mycket skolarbete är bara för mycket mig, just för att jag faktist inte gillar att plugga -_- XD


----°°----


Nu, när jag har klagat och fort allt det ur vägen ska jag återgå till mitt huvudsakliga problem (problem och problem.. mitt beroende kanske är ett bättre ord) alltså japan-saker xD

Här sätter jag ut en bild på den extremt söta Ohno Satoshi ^_^


Haha, det var allt för mig, puss och hej =P

Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0