Datorer.. men blir så trött på dem...

Hejsan hejsan alla (eller ingen xD)

Nu sitter jag här och väntar på att an sak ska laddas färdig och jag är bara irriterad över att det inte funkar sommmm det ska... jag började med att försöka göra det på min data men nej det funkade inte så då kollar jag om det går på mammas dator men nej det funkade inte heller... så då går jag ner till pappa och försöker på han och det funkade men det skulle ta alldeles för lång tid så då försöker jag på min mac som finns här och där funkar det men där ska det ju tydligen ta 45 minuter att det ska laddas fördigt.. nää, usch på 't!

Menmen.. om det nu ska ta sån jäkla tid så tänkte jag att jag lika gärna kunde skriva här på den enda datorn där det funkar att blogga.. xD

Haha, inget intressant är det jag har att skriva heller men ja.. iaf xD

Idag har jag gjort två inlämningsuppgifter och tränat till ett prov som alltihop ska in och göras imorgon... men mot alla odds så klarade jag faktist att skriva en två sidor lång reflektion, skriva en text på engelskan och träna till provet innan klockan var sex... woho för mig xD
- Men ärligt talat så undrar jag ifall min reflektion kommer vara bra nog... menmen xD

Nu ska jag kolla runt lite på youtube.. ha det bra! ^w^

Kram Fia

---

Edit 12/1-10

Jag behöver posta en icon här för att kunna använda den till ett forum så ignorera det här:



Credit till gackutolove @ livejournal

det var allt..

Kram Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0