Shin Domoto Kyoudai ^w^

Hej och hallå ^^

Igår fick man ju svininfluensa vaccinet insprutat i kroppen så vänster armen känns lite små öm idag men man kan ju hoppas på att det går över snart ^^ På tal om svininfluensa vaccinet så kom jag just på att det var någon som kallade det gris sprutan xD

Haha - extrem roligt om man har sjuk humor xD

Men nu så sitter jag iaf och planerar att titta på en avsnitt utav "Shin Domoto Kyoudai" som Kinki kids är program ledare för (^_^)

Även fast att jag inte är sådär jätte förtjust av kinki kids (eller iaf den ena killen.. vet inte vad han heter och orkar inte googla men han som ser mer 'ganster' aktig xD) men jag har faktist kommit att gilla det här programet, iaf när det har varit andra artister som jag har gillat där så har kinki kids bara verkat vara roliga och sköna snubbar xD

Så.. för att visa hur snäll jag är så hittade jag den videon textad och live streamad så jag lägger upp klippet här (^_^)

- bara så alla vet så var det inte jag som la upp det utan jag bara hittade det xD

But.. here it comes! ^w^



Det var allt för mig, ha det!

Kram Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0