Matte guiden

Hej och halloj ^w^

Nu har jag äntligen gjort klart mig egna lilla "guide" för allt jag behöver kunna inför matte provet imorgon, haha, jag har till och med varit så pass duktig att jag har tagit ett kort utav det så att jag kan visa er ^_^



Hehe, även om ni inte kan läsa vad det står så kan ni ju iaf se att jag har jobbat lite iaf xD

Det här provet är inte lika svårt som det förra, det är faktist ganska lätt men man vet ändå alldrig hur det går, jag kanske helt plötslig får värst hjärnsläppet så... önska mig lycka till? ^^

Nu ska jag iaf ge mig in i de söta JE killarnas värld, hehe, hoppas att ni haft och får en fortsatt bra dag, hejdå ^_^

Kram Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0