En snabb blick över dagen

Hejhej ^^

Hade bara tänkt skriva in ett litet kort inlägg som faktist visar att jag lever xD Men idag har jag iaf varit i skolan, gjort övnings test inför nationella proven, gjort en redovisning om en ekonomisk nyhet och mest bara hängt lite med ett par riktigt sköna människor (^_^)

Men av någon konstig anledning så var jag på matte humör när jag kom hem så jag jobbade klart hela först spåret (haha, vi började med det idag och jag har gjort 51 uppgifter.. (>_<) plus alla matte läxor fram till den 8:e december.. xD

Men sen så har jag även städat upp bland mina papper, sorterat och gjort iordning mina läxor som jag har nästa vecka och jag har även sorterat bland alla gymnasie-val papper som fanns i mitt rum.. en rejäl hög med tidningar och papper som bara handlade om gymnsievalet.. jaja.. stackars träd säger jag xD

Men nu är klockan skit mycket jag och ska gå och sova för imorgon så ska man iväg till ännu en skola och titta på... hoppas att ni har det bra och sover gött ^w^

Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0