Dagens låt, drama obsession och Takaki Yuya ^_^

Hejsan..

Nu har jag varit seg igen.. >_<

Haha, men jag har iaf haft en hel vecka ledigt, ja.. jag älskar höstlov förutom själva hösten grejen.. tycker mest det är en tråkig årstid som bara varnar om att det snart blir vinter, snö och skit kallt.. haha, men det är ju bara min personliga åsikt... Jag tror inte att det var meningen att jag skulle bo såhär långt norr ut utan jag tror egentligen att jag skulle trivas bäst i Thailand eller i nått annat varmt asiatiskt land (möjligen Californeien eller Maiami oxå..) haha xD

Men nu när jag har klagat lite så ska jag också berätta lite om en riktigt bra låt som jag har hittat, nämligen Mezamero! Yasei med MATCHY och QUESTION... Johnny's artiester men vad kan man vänta sig av mig? xD

Här har ni låten ^_^



Men under lovet så gjorde jag faktist ingenting viktigt alls! Haha, jag bara såg ut en massa serier.. Jag tror faktist att jag såg ut 5 stycken serier.. xD

Nu ska vi räkna här och se.. hmm.. Sore wa, Tutsuzen, Arashi no you ni, Long love letter, Gokusen, Gokusen 2 och Gokusen 3.. haha.. jag tror det var alla ^_^

Men märker ju att det är Johnny's killar jag gillar.. jag menar två serier men Yamapi (Yamashita Tomohisa, från NEWS), en med Matsomoto Jun (från Arashi), och sen en serie med Kamenashi Kazuya och Akanishi Jin (båda från KAT-TUN) och sen en serie med Takaki Yuya (från Hey! Say! JUMP).. Men sen så kan man ju absolut inte glömma att säga att Miura Haruma och Oguri Shun var med i samligen av snyggingar också.. även att de inte är ifrån Johnny's xD

Men nu så tänker jag faktist sätta in en bild på Takaki Yuya, men realativt nya snygging (jag hade märkt honom tidigare men inte gjort min vanliga research som jag gör på mina snyggingar.. d.v.s kolla drama wiki, vanliga wikipedia, photobucket och bara google runt lite xD) ^_^




Och sen så hittade jag den här bilden oxå.. vem kan va så söt och gråta samtidigt?? ^w^



Haha, nu vart det ett långt inlägg.. hoppas att ni har det bra ^_^

Kram Fia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0